Web XML Servisi' ne girmek için tıklayınız...

PhoneTracker Enterprise kullanıcıları artıyor.

 

Son olarak Koç Üniversitesi' de Phone Tracker Enterprise IP kullanıcıları arasına katıldı. Enterprise versiyonunun özelliklerini incelemek için tıklayınız...

kullanıcı
parola

 


Assist Otel Yönetim Sistemi
Windows XP/7/8/2003/2008/2012 için
E.G.M. AKBS Uçbirim 3.0 indir / Jandarma KBS indir
Assist, gerek özellik gerek fiyat bakımından, küçük büyük tüm konaklama tesislerine yönelik olarak hazırlanmış, daha önce bilgisayar kullanmamış kişilerin bile kolayca kullanabileceği, Windows altında çalışan bir Otel Yönetim Sistemidir.

Tesislerin ihtiyaçları, genel çalışma koşulları ve sık personel değişimleri göz önüne alınarak geliştirilmiştir. Bu doğrultuda, hem programın işlevselliği hem de kolay kullanımı hedeflenerek Windows işletim sisteminin kullanıcılara getirdiği bütün kolaylıklar programa yansıtılmıştır.

Assist, 1997 yılından beri beğeniyle kullanılmakta olan Assist Otel Yönetim Programının, geliştirilmiş “Grafiksel Oda Önerme Sistemine” sahip, güçlü Microsoft® SQL Server veritabanı üzerinde çok kullanıcılı çalışan versiyonudur.

 

 Tanıtım/Eğitim Videoları

 Program Özellikleri

 Diğer Programlardan Farkları Nelerdir?

 Fiyatı Nedir?

 Referanslar

 Download (20 gün HEMEN denemek için tıklayın.)

 Bayiler

 

 Modüller:

   Ön Büro Modülü:
 
Grafiksel oda önerme sistemi. Kirli/temiz oda. Günlük döviz kurları.
Rezervasyon. Fatura basım. Barkodlu satış noktası uygulaması.
Kontenjan. Forecast raporları. Harcama tanımları.
Check in. Ön büro raporları. Departman tanımları.
Check out. Kasa raporu. Detaylı kullanıcı yetkilendirme.
Tadilat/arıza. Notlar. Misafir kimlik bilgileri giriş.
Harcamalar. Yerel saatler. XML dosyası hazırlama.
Kısmi ödemeler. Yedekleme. EGM AKBS programı ile uyum.
Room rack. İstatistiki grafikler. Jandarma KBS programı ile uyum.
  Destek Paketi Fonksiyonları:
Otomatik XML Gönderme.
Webcam, Scanner'dan Fotoğraf Kaydetme.
Web XML Servisi.
Toplu Mail Gönderme Servisi.
İl/ilçe bilgileri güncelleme.

 

   Cari Modülü:
 
Ön büro modülü ile entegre çalışma. Management Raporları. Bakiye listeleri.
Cari hesap kartı tanımları. Cari hesap listesi. Devir işlemleri.
Cari işlemler. Cari hareket listeleri.  

 

   Stok Modülü:
 
Ön büro modülü ile entegre çalışma. Stok listesi. Kritik stok miktarı tanımları.
Barkodlu satış noktası uygulaması. Stok hareketleri. Reçete tanımları.
Departman bazında stok takibi. Stok hareket raporu. Reçete hammaddelerinin stoktan
Malzeme tanımları. Maliyet analizi raporu.    otomatik eksiltilmesi.

 

   Santral Modülü:
 
Ön büro modülü ile entegre çalışma.
Odalardan yapılan telefon görüşmelerinin ücretlerinin otomatik olarak ilgili müşterinin foliosuna yazılması.
Oda telefonlarından kod tuşlanarak da, oda temizlendi bilgisinin sisteme girilebilmesi.
Kontör veya görüşme süresine göre ücretlendirebilme.
Özel servis sağlayıcıların fiyat tarifeleriyle uyum.
Harici buffer kullanabilme.
Personel telefon görüşmelerini de raporlayabilme.
Personel özel görüşmelerinin tahsil edilebilmesi imkanı.
FCT, VOIP ücretlendirmeleri.
Phone Tracker V6.0 Standard versiyonun diğer tüm özellikleri.

 

   ... Ayrıca Enerji Tasarruf Modülü İle:
Başa dön
Aydınlatmaların gereksiz yanmasını,
Klimaların gereksiz çalışmasını önleyebilir,
Misafirinizin acil yardım istediğini,
Odada bir alarm durumu olduğunu,
Oda kapı ve pencerelerinin açık olup olmadığını, merkezi olarak izleyebilirsiniz.


 

 

Tanıtım / Eğitim Videoları
 
 ÖN BÜRO MODÜLÜ Tanıtım / Eğitim Videosu

 
DESTEK PAKETİ FONKSİYONU / Webcam, Scanner'dan Fotoğraf Kaydetme
 
 
 CARİ MODÜLÜ Tanıtım / Eğitim Videosu

 
 
 STOK MODÜLÜ Tanıtım / Eğitim Videosu

 
 
 PROGRAM TANIMLARI ve Ayarların Yapılması

 

 

 

Ön Büro Modülü
 
Grafiksel Oda Önerme Sistemi
 
Rezervasyon ve Check In ekranlarında bulunan grafiklerin, odaların özelliklerini ve otuz günlük zaman dilimi içersindeki durumlarını göstermenin yanı sıra asıl görevleri, kullanıcıya oda önermektir. Grafik iki ayrı metodla oda önerebilir;


Rezervasyon/Check In tarih aralığına göre : Otelin yoğun olan dönemlerinde kullanılabilecek bir metoddur. Geliş ve ayrılış tarihinin belirtilmesinden sonra grafik, belirtilen tarih aralığındaki boş ve dolu odaları bulur, yoğunluk durumlarını inceler ve en uygun boşluğa sahip odayı önerir. Grafiğin önerdiği odaların seçilmesiyle de, üç günlük bir Rezervasyon/Check In için on günlük bir boşluğun harcanması örneği ve benzeri durumlar ortadan kalkar, oda değişimleri minimum seviyeye iner. Özellikle rezervasyon ve doluluk oranının yüksek olduğu dönemlerde, grafiğin önermeleri doğrultusunda işlemleri yürütmekle, odalar mümkün olan en yüksek verimde kullanılmış ve oda değişimleri asgari düzeye indirilmiş olur.

Kullanım yoğunluğuna göre : Otelin yoğun olmayan dönemlerinde kullanılabilecek bir metoddur. Bu metodda grafik, odaların geçmiş dönemlerdeki kullanım oranlarını baz alarak, daha az kullanılan odaları önerir. Bu sayede, odaların kullanım ve eskime oranları mümkün olduğunca eşitlenir. Odalar için ileride ihtiyaç duyulacak tamir, tadilat, eşya yenileme zamanları eşitlenerek uzar, parasal olarak tasarruf sağlanır.

Oda Tanımları
 
Oteldeki tüm oda türleri, istenilen isimlerde tanımlanabilir.


Odaların bulunduğu katlar tanımlanabilir ve ilgili tüm ekranlarda odalar kat bazında görülebilir.

Odaların özellikleri detaylı olarak yazılabilir ve ilgili tüm ekranlarda görülebilir.
 



Oda numaraları alfanümerik olarak yazılabilir. (Örnek: AA138X)

Kat isimleri alfanümerik olarak yazılabilir. (ÇekmeKat2 gibi)

Oda Fiyatı Tanımları
 

 

Kullanılacak default para birimi ve diğer para birimleri tanımlanabilir.

 

Oda tiplerine ve/veya acentalarla yapılan anlaşmalara uygun, istenen para türünde, on ayrı döneme kadar, sınırsız sayıda oda fiyatı tanımlanabilir.

 

Acenta/şirket 'tanımları' yapılırken fiyatlarla ilişkilendirilebilir. Böylece rezervasyon/check in ekranında acenta/şirket seçildiğinde uygulanacak fiyat da otomatik olarak gelir.

 

Programda tanımlı gelen Custom fiyatlandırma sistemi ile de, standart fiyatların kullanılmadığı durumlar için (indirim vb.) anlık esnek fiyatlandırma yapılabilir.

 

Çeşitli pansiyon türleri (BB,HB,FB,AI gibi) fiyatlandırılabilir.
 

Çocuk konaklama fiyatları tanımlanabilir.

 

 

Fiyat tanımlamada ayrıca;
 

Türk Lira’sına çevirirken:
Geliş tarihindeki kuru uygula.
Ayrılış tarihindeki kuru uygula.

Birden fazla fiyat dönemine denk gelen konaklamalarda:
İlk dönem fiyatını uygula.
Son dönem fiyatını uygula.
Fazla kalınan dönem fiyatını uygula.
Karma fiyat uygula.

seçenekleri kullanılabilir.

Departman / Kullanıcı Tanımları
   
  Programın kullanılacağı departmanlar (ön büro, restorant, bar vb.) tüm işlemleri departman bazında da takip edebilmek için tanımlanır.

Program kullanıcıları çok detaylı yetki seviyelerinde tanımlanabilir (Örnek: Gece görevlisi sadece misafirlerin kimlik bilgilerini girebilsin ve xml dosyası hazırlayabilsin.).

 

Programın tüm ekranları için kullanıcılara giriş, değiştirme ya da silme hakları tanınabilir.

Program kullanıcılarına tanımlanan kısa kodlar cari raporlarında görülebilir (Bir cari hareketi hangi kullanıcının yaptığı, sildiği ya da değiştirdiği, cari raporlarında görülebilir).

Rezervasyon / Check In
 
İstediğiniz tarih aralıklarında, tüm odaların veya belli bir tipteki / kattaki odaların durumlarını “Oda Durum Tablosu” üzerinde görmekle kalmaz, “Grafiksel Oda Önerme Sistemi” ni kullanarak, boş odalarınız arasından en uygun olanı seçebilirsiniz

Mevcut tüm Rezervasyon / Check In’ lerinizi izleyebilirsiniz.

 

Anlaşmalı olduğunuz acentaların listesini görebilirsiniz.

 

Kesin olmayan rezervasyon girebilir ya da oda blokajı yapabilirsiniz.

Önceden tanımlamış olduğunuz farklı fiyat türlerini gösteren listeden, o müşterinize uygulayacağınız oda fiyatını seçerek Rezervasyon / Check In yapabilirsiniz.

Rezervasyonları anında Check In’ e dönüştürerek, misafirlerinizi hiç bekletmeden odalarına gönderebilirsiniz.

Bunların tümünü Rezervasyon / Check In ekranından ve müşteri ad / soyadını girmenin dışında, tek tuşa dokunmadan fare yardımıyla yapabilirsiniz.

Room Rack
 
Grafiksel tarih bantları üzerinde, odaların bütün hareketlerini gösteren detaylı bir tablodur. Room Rack’ te;

Tüm odaların rezervasyon/check in/kontenjan veya tadilat durumları istenilen zaman dilimleri arasında izlenebilir.
 

 


Tarih bantları üzerindeki rezervasyon ve check in kayıtları üzerine fare ile gelindiğinde, o odada kalan müşterilerin ad soyadları, acentaları, gecelik oda ücretleri, notu, pansiyon ve ödeme şekli görülebilir.

Tablo üzerinden odalara; rezervasyon, check in, kontenjan, check out, harcama girişi, kısmi ödeme girişi, not bırakma, kirliye/temize ayırma gibi işlemler ve daha fazlası kolaylıkla yapılabilir.

 

Tabloda görüntülenmek istenen odalar çeşitli kriterlere göre (dolu odalar, boş odalar, fiyat türü, pansiyon tipi, acenta, ödeme şekli vb.) filtrelenebilir.

Resepsiyonist istediği tüm tarih aralıklarında, otele gelecek veya otelden ayrılacak müşterileri, dolu ve boş odalarını görebilir, rezervasyon ve check in isteklerine anında cevap verebilir.

Doğum günü olan misafirler ve not bırakılmış misafirler Room Rack tablosu üzerinde görülebilir.

Harcamalar
 

 

Misafirlerin, konaklayarak veya konaklamadan gerçekleşen harcamaları, gelir merkezlerinden (ön büro, restorant, bar, market vb.) girilerek, takip edilebilir.
 

Harcamalar ekranında:

Masaların hesapları adisyon bazında kolayca takip ve tahsil edilerek cari kayıtlara işlenebilir.
 


Barkodlu satış yapılabilir.

Odalara gönderilen ekstra harcamalar, ilgili oda hesaplarına yazılabilir.

Ödeme türü olarak nakit, çek, senet, kredi kartı seçenekleri kullanılabilir.

Tüm döviz türlerinden işlem yapılabilir.

Açık hesap çalışılan acentaların / şirketlerin / kişilerin harcamaları, ilgili cari kartına işlenebilir.

 

Harcama 'tanımları' istenen tüm para türlerinden yapılabilir.

Kısmi Ödemeler
 
Rezervasyon yaptıran müşterilerden alınan kaporalar girilebilir.(Müşterinin Check Out’ u neticesinde özel hiçbirşey yapmaya gerek olmadan Assist, bu kaporayı müşterinin toplam bakiyesinden otomatik olarak düşer.)

Konaklamakta olan misafirlerin yaptıkları ara ödemeler girilebilir.

Ödeme türü olarak nakit, çek, senet, kredi kartı seçenekleri kullanılabilir.

Tüm döviz türlerinden işlem yapılabilir.

 

Acentaların/şirketlerin/kişilerin ödemeleri, ilgili cari kartına işlenebilir.

Check Out
 
Misafirlerin bakiyeleri anında çıkarılarak, hiç bekletmeden hızla Check Out yapılır.

Grup olarak konaklayan misafirlere, gerekmesi durumunda tek tek Check Out yapılabilir.

Ödeme türü olarak nakit, çek, senet, kredi kartı seçenekleri kullanılabilir.

Tüm döviz türlerinden işlem yapılabilir.

Açık hesap çalışılan acentaların / şirketlerin / kişilerin borçları, ilgili cari kartına işlenebilir.

Fatura
  Fatura formu dizaynı, profesyonel yardıma gerek duyulmadan kolayca yapılabilir.

Tüm departmanlar (Ön büro, restorant, bar vb.) kendilerine özgü fatura dizaynı yapabilir.

2008 yılında, konaklama harcamalarına farklı kdv oranları uygulanmaya ("Konaklama,Yiyecek,Alkolsüz İçecek %8" "Alkollü İçecek %18") başlanmıştır. Assist' te  istenilen sayıda kdv oranı tanımlanabilir.  Faturada üç ayrı kdv oranı belirtilebilir.

Kdv dahil veya hariç fatura kesilebilir.

Kapalı fatura kesilebilir (Program, fatura miktarı kadar bir tutarı, cari hesaba nakit olarak girer).

Check Out sonrası fatura, istenilen zamanda ve miktarda kesilebilir.

Faturalara dip notlar eklenebilir.

Detaylı fatura basılabilir (Örnek: Müşterinin yaptığı tüm ekstra harcamalar, faturada kalem kalem gösterilebilir.)

Ön Büro Raporları
 
 

Ön büro işlemleriyle alakalı yirmi adet rapor programda mevcuttur.

“Yemek Raporu” ile, bugün/yarın ya da herhangi bir tarih aralığında çıkması gereken yemek miktarları, önceden mutfağa bildirilebilir (Rezervasyon/check in’ lerin, pansiyon türüne ve kişi sayısına göre hesaplar).



“Yemek Yiyecek Müşteriler” raporu ile, bugün/ yarın ya da herhangi bir tarihte hangi odalardaki müşterilerin, hangi öğünlerde yemek yiyeceğinin raporu alınabilir.

 

Günlük gelir ve giderlerin gösterildiği 'Kasa Raporu' nu alabilirsiniz.

Rapor kriterleri ekranı yardımıyla, alınmak istenen rapor daha da detaylandırılabilir.

 

 

Forecast Raporları :

Girilen tarih aralıklarında odaların doluluk oranlarına ilişkin bilgileri verir.


Genel
Oda Tipi
Oda Tipi+Doluluk Oranı bazlarında,

 

istenilen tüm tarih aralıkları için alınabilir.


Misafir Kimlik Bilgileri
 

Rezervasyon anında dahi, gelecek olan müşterilerin kimlik bilgileri, biliniyorsa ve istenirse girilebilir.

Rezervasyon/Check In yapıldıktan sonra, istenen herhangi bir zamanda misafir kimlik bilgileri girilebilir.

Otelde daha önceden konaklamış müşterilerin kimlik bilgileri, özel hiçbirşey yapmaya gerek olmadan program tarafından saklanır. Aynı müşteri tekrar otele geldiğinde, kolaylıkla bu kimlik bilgileri kullanılabilir.

 

Vip list ya da black list' e alınmış kişilerin kimlik bilgilerinin girişi esnasında uyarı vererek kullanıcıyı bilgilendirir.

 

Webcam, scanner'dan kimlik belgesi fotoğrafı çekilebilir, taranabilir ya da dosyadan seçilip kaydedilebilir.

XML dosyası hazırlanabilir ve saati geldiğinde program otomatik olarak gönderebilir.

EGM AKBS ve Jandarma Genel Komutanlığı KBS veri gönderme programıyla uyumludur.

Boş XML dosyası hazırlanabilir(Otelde konaklayan misafir olmadığı durumlar için).

 

Firma Kontenjanları
 
 

Acenta veya şirketlerin istediği tarih aralıklarında, istenilen sayıda oda kontenjan olarak ayrılabilir.

Program kullanıcıyı uyarmak koşuluyla, kontenjan olarak ayrılmış odaların başka müşterilere satışına izin verir.



Tadilat / Arıza
 
Kullanım dışı (tadilatlı,arızalı) kalmış odaların, program genelinde de “işlem dışı” bırakılmaları sağlanır.






Döviz Kurları
 
Kullanılan tüm döviz cinslerinin kurları günlük olarak girilebilir.

Hergün döviz kurlarını (ilk iş olarak) girmek gibi bir mecburiyet yoktur. Eğer kur girilmediyse, örneğin; check out yapılırken program döviz kurunu sorar ve check out işlemi yarıda kesilmeden kur girilebilir.

Çapraz döviz kuru (parite) hesaplamaları yapılabilir.

Grafikler
  Doluluk oranı,

Rezervasyon Durumu (Gün Bazında),

Rezervasyon Durumu (Ay Bazında),

Yaş Gruplarına Göre Müşteriler

gibi istatiksel bilgiler, grafik olarak ta alınabilir.

Destek Paketi Fonksiyonları
 

    Otomatik XML Gönderme Fonksiyonu

  Emniyet Genel Müdürlüğü ve Jandarma Genel Komutanlığı tarafından konaklama tesislerine ücretsiz olarak verilen AKBS/KBS programına, kullanılan kimlik bildirim programında hazırlanan XML dosyası eklenerek, her gece gönderilir.  Sistemin yapısı gereği, kimlik bildirim ve AKBS/KBS olarak iki ayrı program kullanılır.  Bu durum, iki ayrı programda işlem yapılmasını gerektirir.

 

Assist 2014; XML dosyası kaydedilip, sadece bir tek tuşa tıklandığında, AKBS/KBS programını otomatik olarak çalıştırır, şifrenizi girer ve dosyayı göndermesi için AKBS/KBS programına ekler.  Bu fonksiyon kullanımda bir konfor sağlar.

 

 

Emniyet Genel Müdürlüğü ve Jandarma Genel Komutanlığı, XML dosyası gönderme zamanını, genelde gece yarısından sonra ve saat 00:00 - 01:30 arası olarak belirlemiştir.  Bu saat dilimi haricinde yapılan gönderimleri kabul etmemekte ve para cezası uygulamaktadır.  Dolayısıyla, XML dosyasını tam zamanında göndererek cezai durumlara maruz kalmamak için, mutlaka o saatte bilgisayar başında olmak gerekmektedir.

 

Assist 2014; XML dosyasının gönderilmesi gereken saatte, bilgisayar başında olunamayacaksa veya yoğun iş temposu arasında gönderme işi unutuluyorsa, bu görevi sizin belirlediğiniz saatte her gün otomatik olarak yapar ve görevin başarılı olup olmadığı bilgisini ekran görüntüsü ile birlikte anında mail adresinize* gönderir.  Bu fonksiyon yaşamınızda bir konfor sağlayabilir.

 

*Mailinizi cep telefonunuzdan da kolayca kontrol edebilirsiniz. Bunun için, cep telefonunuzun GPRS ayarlarını yapmanız yeterli olacaktır.  (SMS gönderen programlarda, mesajlara ücret ödemenize rağmen, mail için herhangi bir ücret ödemeniz söz konusu değildir. Ayrıca mail ekinde gelen, bilgisayar ekranınızın o anki fotoğrafında, AKBS/KBS programının verdiği "Toplam 1 paket sunucuya gönderildi." mesajını görerek, işlemin başarılı olduğundan kesinlikle emin olabilirsiniz. SMS' lere fotoğraf eklenemeyeceği için, SMS gönderen programlarda dosyanın kesinlikle gittiğinden emin olmak mümkün değildir.)

 

Eğer, AKBS/KBS' nin kilitlenmesi ve benzeri sebeblerden dolayı, görev başarılı olamadıysa, gönderdiği maile; XML dosyasını, Web XML Servisi giriş şifrelerinizi ve hatta AKBS/JKBS programı giriş şifrelerinizi de ekler.

Böylece, otomatik gönderimin yapıldığı bilgisayara uzak ve herhangi bir şifre yanınızda/aklınızda olmasa dahi, ulaşabildiğiniz en yakındaki bilgisayardan, Web XML Servisi' ne girip, sayfadaki "XML' den Al" butonu ile mail ekinde gelen XML' yi yükler (bu sayede kimlik bilgilerini tekrar yazmak zorunda kalmaz) ve saatini geçirmeden gönderim yapabilirsiniz.


    Webcam, Scanner'dan Fotoğraf Kaydetme Fonksiyonu (Bilgi için alttaki videoyu izleyiniz.)
 


   Toplu Mail Servisi
  Misafirlerin kimlik bilgileri girilirken mail adresleri de programa yazılırsa, ileriki zamanlarda çeşitli kriterlere göre (yaş aralığı, cinsiyeti, geliş ayrılış tarihi, uyruğu, medeni hali) sınıflandırabileceğiniz müşteri gruplarına özel toplu mailler gönderebilirsiniz.

 

Mail adreslerini program database' inin yanı sıra harici veri dosyalarından da alabilirsiniz.


   Web XML Servisi
  Web XML Servisi Assist programı kullanıcılarımıza sunduğumuz, kurulum ve lisanslama gerektirmeyen, bizi aramanıza gerek olmadan, herhangi bir bilgisayardan 365 gün 24 saat hemen kolayca kullanabileceğiniz, yedek ikinci bir program gibidir.

 

Bilgisayar arızası gibi sebeblerden, Kimlik Bildirim programının kurulu olduğu bilgisayarın çalışmadığı durumlarda, internet’ e bağlı herhangi bir yerdeki pc’ den (ev, internet cafe gibi) bu servise girilerek XML dosyası hazırlanabilir.

 

Bu servis sayesinde; bilgisayar arızası olduğunda, o akşam konaklayan misafirlerin kimlik bilgilerini bizzat karakola giderek elden vermek gibi, tutanak tutturmak gibi zorunluluklar ortadan kalkar. 

 

"Web XML Servisi" ni incelemek için tıklayınız.

 

Not: Serviste bulunan "XML' den Al" butonu ile, programdan hazırlanan en son XML dosyası alınarak, hala tesiste kalmakta olan misafirlerin kimlik bilgileri tekrar elle yazılmak zorunda kalınmaz.


   İl/İlçe Bilgileri Güncelleme
  Bu fonksiyon, yeni il ya da ilçelerin Internet sayfamız üzerinden program database' ine ilave edilmesini sağlar.


 

 

Cari Modülü

 

 
Tüm departmanların cari hareketleri , borç /alacak durumları, gerçek zamanlı ve anlık olarak izlenebilir.

Tüm departmanların gelirleri gerçek zamanlı ve anlık olarak takip edilebilir.

Kasa raporları gerçek zamanlı ve anlık olarak gün gün alınabilir.

Kredi, nakit, çek, senet, fatura, kasa fişi, kredi kartı türlerinde işlemler yapılabilir.
 

 


Kullanıcılar tarafından silinmiş ya da değiştirilmiş cari hareketleri (check in / ektsra harcama / kısmi ödeme ve benzeri iptaller yada değişiklikler) program saklamaya devam eder ve bu tür kayıtları sadece yetkili kullanıcılar görebilir (ilgili işlemi yapan kullanıcının kısa koduyla birlikte).

 
Cari hareket raporları;

Genel

Otelde Kalmakta Olan Müşteriler

Otelden Ayrılmış Müşteriler

kategorilerinde ve çok detaylandırılabilen kriterlerle alınabilir.

Başa dön
Otel müşterilerinin ve otel ile ticari ilişkileri olan firmaların cari takibi yapılabilir.

Program, tüm cari hareketleri detaylarıyla birlikte bir “Cari Devir İşlemi” yapılana kadar saklar. (Cari devir işlemi yapıldığında, girilen tarih aralığındaki tüm cari hareketler, toplam borç / toplam alacak şekline dönüşür.)


 

 

 

Management raporları departman ya da harcama grupları bazında alınabilir.


 

 

Stok Modülü

 

 
Tüm Departmanlar;

Kendi stoklarını tutabilir.

Birbirlerine çıkış yapabilir (Bar, restoranta alkollü içki çıkabilir...gibi)

Stoklarından “Sarf Malzemesi” çıkışı yapabilir.

Barkodlu giriş / çıkış yapılabilir.

Her bir departman;

Kendisi mal tedarik edebilir veya tedarik işlemi ana depodan yapıldıktan sonra, departmanlara çıkılabilir.

 
 

Reçeteler tanımlanarak, bu reçetelerin içerdiği tüm hammaddeler, bir stok hareketi gerçekleştiğinde, program tarafından mevcut stoktan otomatik olarak eksiltilir. Örnek;

Harcamalar ekranından müşteriye bir porsiyon “Taze Fasülye” çıkıldığında, program stoktaki;



Mevcut “Salça” miktarından 50 gr,

Mevcut “Yağ” miktarından 70 gr,

Mevcut “Taze Fasülye” miktarından 150 gr,

gibi, otomatik olarak eksiltir.

Başa dön Stoğa malzeme girerken maliyetler yazılırsa, program maliyet analizi raporlarını da verir.

Stok malzemelerine kritik seviye tanımları yapılabilir.

Tüm stok hareketleri gerçek zamanlı ve anlık olarak raporlarda görülebilir.

Tüm stok raporları çok detaylandırılabilen kriterlerle alınabilir.


 

 

Santral Modülü

 

 
Assist, santral modülü olarak Phone Tracker V6.0 Standard versiyonunu kullanır.

Hem misafirlerinizin hem de personelinizin telefon görüşmelerini takip edebilmeniz ve ücretlendirebilmeniz için Phone Tracker V6.0 Standard versiyonu, Assist ile entegre edilmiştir.

Firmamızın diğer bir ürünü olan Phone Tracker V6.0, işletmelerdeki mevcut telefon santralları üzerinden yapılan tüm telefon görüşmelerini otomatik olarak bilgisayar ortamına aktaran, kontör adedi veya görüşme süresine göre ücretlendirmesini yapan ve gerektiğinde bu görüşmeler ile ilgili bilgilerin değişik kriterlere göre raporlanmasını sağlayan bir Windows programıdır. Lite, Standard, Enterprise ve Enterprise IP versiyonlar olarak, farklı düzeyde ihtiyaçları en iyi karşılayabilecek şekilde tasarlanmıştır.

Başa dön Phone Tracker V6.0 Standard versiyon için bahsedilen, tüm özellikler mevcut olmakla birlikte, ana başlıklar olarak;
 

Santralın seri portundan pc'nin comm portuna kablo ile gelen verileri okur.
 

Microsoft SQL Server Database kullanır.

Santralin desteklemesi halinde, oda telefonlarından kod tuşlanarak da, odanın temizlendiği bilgisi otomatik olarak sisteme girilebilir.

Odalardan yapılan tüm telefon görüşmelerinin ücretleri otomatik olarak ilgili müşterinin foliosuna yazılır.

Kontör veya görüşme süresine göre ücretlendirme yapılabilir.

Özel servis sağlayıcıların (KoçNet vb.) fiyat tarifeleriyle uyumlu ücretlendirme yapılabilir.

Santralin bufferı (hafızası) olmadığı durumlarda, pc kapalıyken gerçekleşen telefon görüşmelerinin tutulabilmesi için harici buffer kullanılabilir.

Santrale bağlı tüm dahili ve dış hatların takibi yapılarak, istenirse personelin görüşmeleri de raporlanabilir.

Görüşmeler, özel/iş görüşmeleri şeklinde tasnif edilebilir ve bu sayede telefon faturalarında önemli düşüşler sağlanabilir. İstenirse personelin özel görüşmeleri tahsil edilebilir.

FCT, VOIP hatları özel ücretlendirilebilir.

İstenirse tek bir PC üzerinde hem Assist, hemde Phone Tracker V6.0 çalıştırılabilir.


 

 

Ayrıca Assist ...

 

 
Microsoft SQL Server Database kullanır. Bu sayede milyonlarca kayıt çok daha güvenli bir şekilde tutulabilmekte, bu kayıtlara çok hızlı bir şekilde ulaşılabilmektedir.

Eğer mevcut bir Microsoft SQL Server Database yoksa, program Microsoft SQL Server’ ın ücretsiz versiyonu olan Microsoft SQL Server Desktop Engine ile kurulur.

 

 

 

Duru bir mantıkla geliştirilmiştir. Program, gereksiz terim ve kavram karmaşalarıyla boğulmamıştır. Bu sebeble öğrenilmesi ve adapte olunması çok kolaydır.

 

 


Tüm raporlar çeşitli formatlarda(Excel, Word, Lotus, Html, Rich Text, Crystal Reports) kaydedilebilir, e-mail olarak gönderilebilir.

 

 


Tüm marka ve model (laser, deskjet, dot matris) yazıcılarla çalışır ve programda özel ayarlar yapmaya gerek yoktur.

 

 

 


Tesisinizde konaklamakta olan misafirlerinizinden, doğum günü olanları hatırlatarak, onlara hoş sürprizler hazırlamanıza fırsat verir.

 

 


Assist, tamamen yerli bir yazılımdır. Bu nedenle programda, ihtiyaç duyulabilecek yeni isteklerin karşılanması ya da ülkemizin şartlarına göre yeniden düzenlenmesi yabancı yazılımlara göre çok daha zahmetsizdir.

Başa dön

 


Çok detaylı ve özenle hazırlanmış bir kullanım klavuzuna sahiptir. Ayrıca programın her ekranında, o ekranla ilgili online yardıma F1 tuşuyla ulaşılabilir.


 

 

Enerji Tasarruf Modülü İle;

 

Başa dön
Misafiriniz odasında olduğu sürece klima ve oda aydınlatmasının çalışmasını,

Pencereler açıkken veya gece belli bir saatten sonra klimanın durmasını,

Dış hava sıcaklığı belirlenen değerler dışındayken klimanın durmasını,

sağlayarak enerji tasarrufu yapabilirsiniz.

Ayrıca bu sistemle misafirinizin;

Odasında olup olmadığını,

Odasında bir alarm durumu olup olmadığını,

Acil yardıma ihtiyacı olup olmadığını

merkezi olarak izleyebilir, konfor ve güvenliği en ekonomik şekilde sunabilirsiniz.


 

 

Diğer Programlardan Farkları Nelerdir?

 

 
Assist, yerli ya da yabancı programların hiçbirinde bulunmayan, birçok üstün özelliğe sahip bir yazılımdır. Bütün bu özelliklerden, yukarıda ayrıntılarıyla bahsedilmiştir.

Assist’ in en önemli farklarından biri de, program yapısı ve programcılık mantığındadır.

Birbirinden türemiş çoğu otel programında, birer artı özellikmiş gibi sunulan, kimilerince de otel programı standardı gibi algılanan bir kısım teknik işlemler, aslında o programların kendi yapıları gereği yaptırmak zorunda oldukları, uygulamada sıkıntı yaratan ve kullanıcılara ekstra yükler getiren işlemlerdir.

Aşağıda, bu işlemlerden bazıları ve Assist ile sunulan çözümler anlatılmıştır.

Night Audit
  Assist’ de tüm departmanların gelirleri anlık olarak takip edilebilir. Departmanların tüm cari hareketleri, herhangi bir sonlandırmaya (gün kapama) ya da iş akışını durdurmaya gerek olmadan, günün her anında detay ve toplam olarak görülebilir. İhtiyaç duyulan tüm raporlar, gerçek zamanlı bilgileri içeren biçimde, günün her anında alınabilir.

Room Posting
  Assist her gün sonunda, dolu odaların kredi türünde görünecek olan konaklama ücretlerini, otomatik olarak oda hesaplarına yazar. Bu işlem için özel birşey yapmaya gerek yoktur. Gece 00:00’ dan sonra herhangi bir zamanda, foliolara ya da cari raporlara girildiğinde, o günün kredileri işlenmiş olarak görünür (gece 00:00’ dan sonra foliolara veya cari raporlara girmek ya da programın açık olması gibi bir koşul yoktur).

Folio Balans
  Assist’ de, aslında dolu olmayan(ya da varolmayan) bir odaya harcama / ödeme girmek ve buna benzer kullanıcı hatalarının yapılmasına imkan yoktur. Program, zorunlu bilgi girişi gerektiren alanların tümüne doğru bilgi girmeden kullanıcının işlemi bitirmesine izin vermez. Kullanıcı, programın çalışma mantığına ters düşebilecek hiçbir hata yapamaz. Bunun dışında, kullanıcının yapabileceği tüm hatalar herhangi bir zamanda düzeltilebilir veya hatalı girişler iptal* edilebilir.

 

*Program, değiştirilmiş ya da silinmiş cari hareketleri saklar. Bu tür hareketleri yetkili kullanıcılar görebilir.

Gün Kapama / Gün Açma / Dönem Sonu Devri / Yıl Sonu Devri
  Assist bu tür işlemlere gerek duymaz. Departmanların tüm hareketleri, gün kapama işlemine gerek olmadan, günün her anında gerçek zamanlı biçimde detay ve toplam olarak görülebilir. O günün hareketlerini işlemek veya görmek için gün kapama / açmaya ihtiyaç yoktur. Geçmişe ait tüm hareketler (değiştirilmiş ya da silinmiş hareketlerde dahil) detaylarıyla birlikte her zaman görülebilir, istenen herhangi bir zamanda değişiklikler yapılabilir.

 

Bazı programlarda "Dönem Sonu Devri / Yıl Sonu Devri" olarak isimlendirilen ve belki de servis ücreti ödeyerek yaptırmanız gerekecek herhangi bir işleme Assist ihtiyaç duymaz.


Eğitim ve Adaptasyon
 

Personel değişimleri, işlerin aksamasına ve ilave eğitim/yazılım masraflarına neden olabilir. Bazen, mevcut yazılım tümden çöpe atılır ve işe yeni giren personelin bildiği program satın alınır. Böyle olmasının genellikle ana sebebi, mevcut yazılımın öğrenilmesi/adaptasyonu için uzun zaman gerekmesi ve bu iş için ayrılması gereken eğitim maliyetleridir.

 

Assist, konaklama sektörüyle hiç ilgisi olmayanların bile kolayca anlayabileceği duru bir mantıkla geliştirilmiştir. Program, gereksiz terim ve kavram karmaşalarıyla boğulmamıştır. Bu yüzden öğrenilmesi ve adapte olunması çok kolaydır.

 

Assist, çok detaylı ve özenle hazırlanmış bir kullanım kılavuzuna sahiptir. Ayrıca, Youtube üzerindeki

eğitim videolarına, ihtiyaç duyan herkes kolayca ulaşabilir. Eğitim videolarını izlemek için lütfen tıklayın.

 

Teknik Destek
Başa dön 7/24 teknik destek önemlidir. Fakat 7/24 teknik destek 'departmanına' sahip bir program, gerçektende 7 gün 24 saat teknik desteğe ihtiyaç duyuyor olabilir mi?

 

AKÇAM Yazılım olarak, sunduğumuz sorunsuz programlar ve destek anlayışımızla, müşterilerimizin karşılaşabileceği problemleri minimuma indirmeyi hedefleriz*. Bu sayede, 7/24 teknik destek 'departmanları' kurmak zorunda kalmayıp maliyetlerimizi düşürüyor, fiyatlarımızı da makul düzeylerde tutabiliyoruz.

 

Fiyatlarımızı makul düzeylerde tutabilmemizin bir diğer sebebi de; Assist' in "ana dağıtıcı, bölge bayi, alt bayi" gibi bir satış ağından geçmeden ve üzerine eklenecek komisyonlarla şişmeden, direk son kullanıcıya ulaşabilmesidir.

 

 

* Bu hedefi tutturabildiğimizi, kullanıcılarımıza danışarak duymanız bizleri memnun edecektir.

 

 

Fiyatlar

 

 

Modül Fiyatları
  Ön Büro Modülü (30 odaya kadar, 1 kullanıcı)

900 TL

Daha hesaplı ve

   - 30 odadan sonra her bir oda fiyatı

  30 TL

yine Assist gibi pratik

     

 bir otel programı arıyorsanız

  Cari Modülü

400 TL

KiMLİK BiLDiRiM 2014'ü de

  Santral Modülü

450 TL

inceleyebilirsiniz. TIKLAYIN.

  Stok Modülü

500 TL

 

  Enerji Tasarruf Modülü

Sorunuz.

 
       
 
İlave Kullanıcı Fiyatları
  "Ön Büro" modülünden sonra satın alınan her bir modül ile 1 adet kullanıcı lisansı ücretsiz olarak verilir.

 

ÖRNEK :

2 modül satın alındığında 2 bilgisayardan, 4 modül satın alındığında 4 bilgisayardan, program tüm fonksiyonlarıyla, ilave ücret ödemeksizin kullanılabilir. 

 

Daha fazla sayıda bilgisayardan kullanılmak istendiğinde, her ilave bilgisayar için, satın alınan tüm

modüllerin toplam fiyatının % 20' si ödenir.

       
Açıklamalar ve Fiyatlandırma İle İlgili Notlar
  Fiyatlara % 18 kdv ilave edilecektir.
  Fiyatlara yerinde kurulum ve eğitim dahil değildir.  Assist'in kurulum ve temel eğitimi, AKÇAM tarafından

  uzak bağlantı ile ya da telefonda yapılacaktır.  Yerinde kurulum ve eğitim talep edilirse ayrıca

  fiyatlandırılacaktır.

  Kullanıcılar 1 yıl süreyle, satın aldıkları versiyonun güncellemelerinden, telefon/e-mail/uzaktan bağlantı

   desteğinden ve Destek Paketi Fonksiyonlarından ücretsiz faydalanır.

  1. yıl sonunda eğer arzu ederlerse, program fiyatının % 20' si (asgari 450 TL) bedelle, satın aldıkları

   versiyonun güncellemelerinden, telefon/e-mail/ uzaktan bağlantı desteğinden ve Destek Paketi

   Fonksiyonlarından 1 yıl daha yararlanmaya devam edebilirler.

       
Başa dön      

 

 

Sistem Gereksinimleri

 

 

Yazılım
  İşletim Sistemi
    Microsoft Windows XP/7/8/2003/2008/2012
         
Donanım
      Minimum Önerilen
    İşlemci Intel Intel
    Memory 1 GB. 4 GB.
    Disk 100 MB boş alan 1 GB boş alan
Başa dön

 

 

Download

 

 

  Deneme sürümünde Assist' in ön büro, cari ve stok modülleri görülebilir.

 

Deneme sürümünde database olarak Microsoft Access kullanılmış olup, tam sürümde MS SQL Server kullanılmaktadır.    Programda  tanımlı  olarak  gelen  her  şeyi  kendi  tesisinize  göre  düzenleyip,  programı

20 GÜN BOYUNCA TÜM FONKSİYONLARIYLA KULLANARAK DENEYEBİLİRSİNİZ. Deneme sürümüne GİRECEĞİNİZ TÜM VERİLER tam sürüme aktarılacaktır.

 

Programı indirip kurduktan sonra, "Admin" kullanıcı kodu ve "Admin" şifresiyle giriş yaparak, "Aktivasyon" bölümüne Tesis Kodu' nuzu yazıp, 20 günlük deneme kullanımınızı HEMEN KENDİNİZ başlatabilirsiniz.

 

Kurulum ve kullanım esnasında eğer yardıma ihtiyaç duyarsanız, lütfen 0850 223 0 972 veya 0554 552 7 368 numaralı telefonlarımızı arayın.

 

  Assist' i indirmek için TIKLAYIN...
 

 

 

 

Başa dön

Eğer ViRÜS PROGRAMINIZ üstte tıkladığınız dosyayı virüsmüş GİBİ YANLIŞ algılıyor ve indirme ya da kurmaya İZİN VERMİYORSA, dosyayı zip formatında indirmek için tıklayın. Zip dosyasını açtıktan sonra kurulumu başlatmak için mutlaka SETUP.EXE isimli dosyayı çalıştırın.

 





Diğer referanslarımızı görmek için tıklayınız.

Başa dön  


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
İletişim | © 2006 Akçam Ltd. Şti.
 

Otel, Otomasyon, Otomasyonu, Hotel, Motel, Önbüro, Ön Büro, Yönetim, Yönetimi, Sistem, Sistemi, Assist, 2000, 2006, Otel, Programı, Program, Rezervasyon, Yazılım, Otel Yazılımı, Takip, Takib, Takibi, Akseki, Alanya, Elmalı, Finike, Gazipaşa, Gündoğmuş, İbradı, Kale, Kaş, Kemer, Korkuteli, Kumluca, Manavgat, Serik, Didim, Kuşadası, Nazilli, Ayvalık, Bandırma, Bigadiç, Burhaniye, Dursunbey, Edremit, Erdek, Ayvacık, Bayramiç, Biga, Bozcaada, Çan, Eceabat, Ezine, Gelibolu, Gökçeada, Lapseki, Karacabey, Mudanya, Aliağa, Balçova, Bayındır, Bergama, Beydağ, Bornova, Buca, Çeşme, Çiğli, Dikili, Foça, Gaziemir, Güzelbahçe, Karaburun, Karşıyaka, Kemalpaşa, Kınık, Kiraz, Konak, Menderes, Menemen, Narlıdere, Ödemiş, Seferihisar, Selçuk, Tire, Torbalı, Urla, Bodrum, Dalaman, Datça, Fethiye, Kavaklıdere, Köyceğiz, Marmaris, Milas, Acıgöl, Avanos, Derinkuyu, Gülşehir, Hacıbektaş, Kozaklı, Ürgüp, Çerkezköy, Çorlu, Hayrabolu, Malkara, Marmaraereğlisi, Muratlı, Saray, Şarköy, Altınova, Armutlu, Çınarcık, Çiftlikköy, Termal, Alaplı, Çaycuma, Devrek, Gökçebey, Kdz. Ereğli, Akyurt, Altındağ, Ayaş, Bala, Beypazarı, Camlıdere, Çankaya, Çubuk, Elmadağ, Etimesgut, Evren, Gölbaşı, Güdül, Haymana, Kalecik, Kazan, Keçiören, Kızılcahmam, Mamak, Nallıhan, Polatlı, Sincan, Şereflikoçhisar, Yenimahalle, Adalar, Avcılar, Bağcılar, Bahçelievler, Bakırköy, Bayrampaşa, Beşiktaş, Beykoz, Beyoğlu, Büyükçekmece, Çatalca, Eminönü, Esenler, Eyüp, Fatih, Gaziosmanpaşa, Güngören, Kadıköy, Kağıthane, Kartal, Küçükçekmece, Maltepe, Pendik, Sarıyer, Silivri, Sultanbeyli, Şile, Şişli, Tuzla, Ümraniye, Üsküdar, Zeytinburnu, ADANA, ADIYAMAN, AFYONKARAHİSAR, AĞRI, AMASYA, ANKARA, ANTALYA, ARTVİN, AYDIN, BALIKESİR, BİLECİK, BİNGÖL, BİTLİS, BOLU, BURDUR, BURSA, ÇANAKKALE, ÇANKIRI, ÇORUM, DENİZLİ, DİYARBAKIR, EDİRNE, ELAZIĞ, ERZİNCAN, ERZURUM, ESKİŞEHİR, GAZİANTEP, GİRESUN, GÜMÜŞHANE, HAKKARİ, HATAY, ISPARTA, MERSİN, İSTANBUL, İZMİR, KARS, KASTAMONU, KAYSERİ, KIRKLARELİ, KIRŞEHİR, KOCAELİ, KONYA, KÜTAHYA, MALATYA, MANİSA, KAHRAMANMARAŞ, MARDİN, MUĞLA, MUŞ, NEVŞEHİR, NİĞDE, ORDU, RİZE, SAKARYA, SAMSUN, SİİRT, SİNOP, SİVAS, TEKİRDAĞ, TOKAT, TRABZON, TUNCELİ, ŞANLIURFA, UŞAK, VAN, YOZGAT, ZONGULDAK, AKSARAY, BAYBURT, KARAMAN, KIRIKKALE, BATMAN, ŞIRNAK, BARTIN, ARDAHAN, IĞDIR, YALOVA, KARABÜK, KİLİS, OSMANİYE, DÜZCE