ile YARDIM almak için tıklayınız...

PhoneTracker Enterprise kullanıcıları artıyor.

 

Son olarak Koç Üniversitesi' de Phone Tracker Enterprise IP kullanıcıları arasına katıldı. Enterprise versiyonunun özelliklerini incelemek için tıklayınız...

kullanıcı
parola

 

 


Assist Otel Yönetim Sistemi
Windows XP/7/8/10/2003/2008/2012 için
E.G.M. AKBS Uçbirim 3.0 indir / Jandarma KBS indir
Assist, gerek özellik gerek fiyat bakımından, küçük büyük tüm konaklama tesislerine yönelik olarak hazırlanmış, daha önce bilgisayar kullanmamış kişilerin bile kolayca kullanabileceği, Windows altında çalışan bir Otel Yönetim Sistemidir.

Tesislerin ihtiyaçları, genel çalışma koşulları ve sık personel değişimleri göz önüne alınarak geliştirilmiştir. Bu doğrultuda, hem programın işlevselliği hem de kolay kullanımı hedeflenerek Windows işletim sisteminin kullanıcılara getirdiği bütün kolaylıklar programa yansıtılmıştır.

Assist, 1997 yılından beri beğeniyle kullanılmakta olan Assist Otel Yönetim Programının, geliştirilmiş “Grafiksel Oda Önerme Sistemine” sahip, güçlü Microsoft® SQL Server veritabanı üzerinde çok kullanıcılı çalışan versiyonudur.

   
   
  Tanıtım/Eğitim videolarını izlemek için TIKLAYIN...

 Öne Çıkan Özellikleri

 Diğer Programlardan Farkları

 Fiyatı Nedir?

 Referanslar

 Download (20 gün HEMEN denemek için tıklayın.)

 

 

 Modüller:

   Ön Büro Modülü:
 
Grafiksel oda önerme sistemi. Kirli/temiz oda. Günlük döviz kurları.
Rezervasyon. Fatura basım. Barkodlu satış noktası uygulaması.
Kontenjan. Forecast raporları. Harcama tanımları.
Check in. Ön büro raporları. Departman tanımları.
Check out. Kasa raporu. Detaylı kullanıcı yetkilendirme.
Tadilat/arıza. Notlar. Misafir kimlik bilgileri giriş.
Harcamalar. Yerel saatler. XML dosyası hazırlama.
Kısmi ödemeler. Yedekleme. EGM AKBS programı ile uyum.
Room rack. İstatistiki grafikler. Jandarma KBS programı ile uyum.
  Destek Paketi Fonksiyonları:
Otomatik XML Gönderme.
Webcam, Scanner'dan Fotoğraf Kaydetme.
Web XML Servisi.
Toplu Mail Gönderme Servisi.
İl/ilçe bilgileri güncelleme.

 

   Cari Modülü:
 
Ön büro modülü ile entegre çalışma. Management Raporları. Bakiye listeleri.
Cari hesap kartı tanımları. Cari hesap listesi. Devir işlemleri.
Cari işlemler. Cari hareket listeleri.  

 

   Stok Modülü:
 
Ön büro modülü ile entegre çalışma. Stok listesi. Kritik stok miktarı tanımları.
Barkodlu satış noktası uygulaması. Stok hareketleri. Reçete tanımları.
Departman bazında stok takibi. Stok hareket raporu. Reçete hammaddelerinin stoktan
Malzeme tanımları. Maliyet analizi raporu.    otomatik eksiltilmesi.

 

   Santral Modülü:
 
Ön büro modülü ile entegre çalışma.
Odalardan yapılan telefon görüşmelerinin ücretlerinin otomatik olarak ilgili müşterinin foliosuna yazılması.
Oda telefonlarından kod tuşlanarak da, oda temizlendi bilgisinin sisteme girilebilmesi.
Kontör veya görüşme süresine göre ücretlendirebilme.
Özel servis sağlayıcıların fiyat tarifeleriyle uyum.
Harici buffer kullanabilme.
Personel telefon görüşmelerini de raporlayabilme.
Personel özel görüşmelerinin tahsil edilebilmesi imkanı.
FCT, VOIP ücretlendirmeleri.
Phone Tracker V6.0 Standard versiyonun diğer tüm özellikleri.
 

Başa dön

 
 
 
Öne Çıkan Özellikleri Nelerdir?
 
Grafiksel Oda Önerme Sistemi
 
Rezervasyon ve Check In ekranlarında bulunan grafiklerin, odaların özelliklerini ve otuz günlük zaman dilimi içersindeki durumlarını göstermenin yanı sıra asıl görevleri, kullanıcıya oda önermektir. Grafik iki ayrı metodla oda önerebilir;


Rezervasyon/Check In tarih aralığına göre : Otelin yoğun olan dönemlerinde kullanılabilecek bir metoddur. Geliş ve ayrılış tarihinin belirtilmesinden sonra grafik, belirtilen tarih aralığındaki boş ve dolu odaları bulur, yoğunluk durumlarını inceler ve en uygun boşluğa sahip odayı önerir. Grafiğin önerdiği odaların seçilmesiyle de, üç günlük bir Rezervasyon/Check In için on günlük bir boşluğun harcanması örneği ve benzeri durumlar ortadan kalkar, oda değişimleri minimum seviyeye iner. Özellikle rezervasyon ve doluluk oranının yüksek olduğu dönemlerde, grafiğin önermeleri doğrultusunda işlemleri yürütmekle, odalar mümkün olan en yüksek verimde kullanılmış ve oda değişimleri asgari düzeye indirilmiş olur.

Kullanım yoğunluğuna göre : Otelin yoğun olmayan dönemlerinde kullanılabilecek bir metoddur. Bu metodda grafik, odaların geçmiş dönemlerdeki kullanım oranlarını baz alarak, daha az kullanılan odaları önerir. Bu sayede, odaların kullanım ve eskime oranları mümkün olduğunca eşitlenir. Odalar için ileride ihtiyaç duyulacak tamir, tadilat, eşya yenileme zamanları eşitlenerek uzar, parasal olarak tasarruf sağlanır.

 

Otomatik XML Gönderme Fonksiyonu
  Emniyet Genel Müdürlüğü ve Jandarma Genel Komutanlığı tarafından konaklama tesislerine ücretsiz olarak verilen AKBS/KBS programına, kullanılan otel programında hazırlanan, misafirlerin kimlik bilgilerini içeren XML dosyası eklenerek, her gece gönderilir.  Sistemin yapısı gereği, otel programı ve AKBS/KBS olarak iki ayrı program kullanılır.  Bu durum, iki ayrı programda işlem yapılmasını gerektirir.

 

Assist 2016; XML dosyası kaydedilip, sadece bir tek tuşa tıklandığında, AKBS/KBS programını otomatik olarak çalıştırır, şifrenizi girer ve dosyayı göndermesi için AKBS/KBS programına ekler.  Bu fonksiyon kullanımda bir konfor sağlar.

 

Emniyet Genel Müdürlüğü ve Jandarma Genel Komutanlığı, XML dosyası gönderme zamanını, genelde gece yarısından sonra ve saat 00:00 - 01:30 arası olarak belirlemiştir.  Bu saat dilimi haricinde yapılan gönderimleri kabul etmemekte ve para cezası uygulamaktadır.  Dolayısıyla, XML dosyasını tam zamanında göndererek cezai durumlara maruz kalmamak için, mutlaka o saatte bilgisayar başında olmak gerekmektedir.

 

Assist 2016; XML dosyasının gönderilmesi gereken saatte, bilgisayar başında olunamayacaksa veya yoğun iş temposu arasında gönderme işi unutuluyorsa, bu görevi sizin belirlediğiniz saatte her gün otomatik olarak yapar ve görevin başarılı olup olmadığı bilgisini ekran görüntüsü ile birlikte anında mail adresinize gönderir.  Bu fonksiyon işinizde bir konfor sağlayabilir.


Webcam, Scanner'dan Fotoğraf Kaydetme Fonksiyonu (Alttaki videoyu izleyiniz.)
 


Web XML Servisi
  Kurulum ve lisanslama gerektirmeyen, herhangi bir bilgisayardan 365 gün 24 saat hemen kolayca kullanılabilecek bir servistir.

 

Bilgisayar arızası gibi sebeplerden, Assist'in kurulu olduğu bilgisayarın çalışmadığı durumlarda, internet’ e bağlı herhangi bir pc’ den bu servise girilerek XML dosyası hazırlanabilir.

 

Bu servis sayesinde; bilgisayar arızası olduğunda, o akşam konaklayan misafirlerin kimlik bilgilerini karakola elden götürmeye gerek gerekmez. Ayrıca, muhtemel cezai durumların da önüne geçilebilir.

 

Web XML Servisini incelemek için tıklayınız.


Başa dön
Diğer Programlardan Farkları Nelerdir?
 
Assist, yerli ya da yabancı programların hiçbirinde bulunmayan, birçok üstün özelliğe sahip özgün bir yazılımdır. Bütün bu özelliklerden, yukarıda ayrıntılarıyla bahsedilmiştir.

Assist’ in en önemli farklarından biri de, program yapısı ve programcılık mantığındadır.

Birbirinden türemiş çoğu otel programında, birer artı özellikmiş gibi sunulan, kimilerince de otel programı standardı gibi algılanan bir kısım teknik işlemler, aslında o programların kendi sistematiği gereği yaptırmak zorunda oldukları, uygulamada sıkıntı yaratan ve kullanıcılara ekstra yükler getiren işlemlerdir.

Aşağıda, bu işlemlerden bazıları ve Assist ile sunulan çözümler anlatılmıştır.


Night Audit
  Assist’ de tüm departmanların gelirleri anlık olarak takip edilebilir. Departmanların tüm cari hareketleri, herhangi bir sonlandırmaya (gün kapama) ya da iş akışını durdurmaya gerek olmadan, günün her anında detay ve toplam olarak görülebilir. İhtiyaç duyulan tüm raporlar, gerçek zamanlı bilgileri içeren biçimde, günün her anında alınabilir.

Room Posting
  Assist her gün sonunda, dolu odaların kredi türünde görünecek olan konaklama ücretlerini, otomatik olarak oda hesaplarına yazar. Bu işlem için özel birşey yapmaya gerek yoktur. Gece 00:00’ dan sonra herhangi bir zamanda, foliolara ya da cari raporlara girildiğinde, o günün kredileri işlenmiş olarak görünür (gece 00:00’ dan sonra foliolara veya cari raporlara girmek ya da programın açık olması gibi bir koşul yoktur).

Folio Balans
  Assist’ de, aslında dolu olmayan(ya da varolmayan) bir odaya harcama / ödeme girmek ve buna benzer kullanıcı hatalarının yapılmasına imkan yoktur. Program, zorunlu bilgi girişi gerektiren alanların tümüne doğru bilgi girmeden kullanıcının işlemi bitirmesine izin vermez. Kullanıcı, programın çalışma mantığına ters düşebilecek hiçbir hata yapamaz. Bunun dışında, kullanıcının yapabileceği tüm hatalar herhangi bir zamanda düzeltilebilir veya hatalı girişler iptal* edilebilir.

 

*Program, değiştirilmiş ya da silinmiş cari hareketleri saklar. Bu tür hareketleri yetkili kullanıcılar görebilir.

Gün Kapama / Gün Açma / Dönem Sonu Devri / Yıl Sonu Devri
  Assist bu tür işlemlere gerek duymaz. Departmanların tüm hareketleri, gün kapama işlemine gerek olmadan, günün her anında gerçek zamanlı biçimde detay ve toplam olarak görülebilir. O günün hareketlerini işlemek veya görmek için gün kapama / açmaya ihtiyaç yoktur. Geçmişe ait tüm hareketler (değiştirilmiş ya da silinmiş hareketlerde dahil) detaylarıyla birlikte her zaman görülebilir, istenen herhangi bir zamanda değişiklikler yapılabilir.

 

Bazı programlarda "Dönem Sonu Devri / Yıl Sonu Devri" olarak isimlendirilen ve belki de servis ücreti ödeyerek yaptırmanız gerekecek herhangi bir işleme Assist ihtiyaç duymaz.


Eğitim ve Adaptasyon
 

Personel değişimleri, işlerin aksamasına ve ilave eğitim/yazılım masraflarına neden olabilir. Bazen, mevcut yazılım tümden çöpe atılır ve işe yeni giren personelin bildiği program satın alınır. Böyle olmasının genellikle ana sebebi, mevcut yazılımın öğrenilmesi/adaptasyonu için uzun zaman gerekmesi ve bu iş için ayrılması gereken eğitim maliyetleridir.

 

Assist, konaklama sektörüyle hiç ilgisi olmayanların bile kolayca anlayabileceği duru bir mantıkla geliştirilmiştir. Program, gereksiz terim ve kavram karmaşalarıyla boğulmamıştır. Bu yüzden öğrenilmesi ve adapte olunması çok kolaydır.

 

Assist, çok detaylı ve özenle hazırlanmış bir kullanım kılavuzuna sahiptir. Programın her ekranında, o ekranla ilgili yardıma F1 tuşuyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, Youtube üzerindeki eğitim videolarına, ihtiyaç duyan herkes kolayca ulaşabilir. Eğitim videolarını izlemek için lütfen tıklayın.

 

 

Teknik Destek

Başa dön

7/24 teknik destek önemlidir. Fakat 7/24 teknik destek 'departmanına' sahip bir program, gerçektende 7 gün 24 saat, her an teknik desteğe ihtiyaç duyuyor olabilir mi?

 

AKÇAM Yazılım olarak, sunduğumuz sorunsuz programlar ve destek anlayışımızla, müşterilerimizin karşılaşabileceği problemleri minimuma indirmeyi hedefleriz*. Bu sayede, 7/24 teknik destek 'departmanları' kurmak zorunda kalmayıp maliyetlerimizi düşürüyor, fiyatlarımızı da makul düzeylerde tutabiliyoruz.

 

Fiyatlarımızı makul düzeylerde tutabilmemizin bir diğer sebebi de; Assist' in "ana dağıtıcı, bölge bayi, alt bayi" gibi bir satış ağından geçmeden ve üzerine eklenecek komisyonlarla şişmeden, direk son kullanıcıya ulaşabilmesidir.

 

 

* Bu hedefi tutturabildiğimizi, kullanıcılarımıza danışarak duymanız bizleri memnun edecektir.

 

 

 

 

Fiyatlar

 

 

Modül Fiyatları
  Ön Büro Modülü (50 odaya kadar, 1 kullanıcı)

900 TL

Daha hesaplı ve

   - 50 odadan sonra her bir oda fiyatı

  15 TL

yine Assist gibi pratik

     

 bir otel programı arıyorsanız

  Cari Modülü

300 TL

KiMLİK BiLDiRiM 2016'yı da

  Santral Modülü

360 TL

inceleyebilirsiniz. TIKLAYIN.

  Stok Modülü

420 TL

 

       
 
İlave Kullanıcı Fiyatları
  "Ön Büro" modülünden sonra satın alınan her bir modül ile 1 adet kullanıcı lisansı ücretsiz olarak verilir.

 

ÖRNEK :

2 modül satın alındığında 2 bilgisayardan, 4 modül satın alındığında 4 bilgisayardan, program tüm fonksiyonlarıyla, ilave ücret ödemeksizin kullanılabilir. 

 

Daha fazla sayıda bilgisayardan kullanılmak istendiğinde, her ilave bilgisayar için, satın alınan tüm modüllerin toplam fiyatının % 20' si ödenir.

       
Açıklamalar ve Fiyatlandırma İle İlgili Notlar
  Fiyatlara % 18 kdv ilave edilecektir.
  Fiyatlara yerinde kurulum ve eğitim dahil değildir.  Assist'in kurulum ve temel eğitimi, AKÇAM tarafından uzak bağlantı ile ya da telefonda yapılacaktır.  Yerinde kurulum ve eğitim talep edilirse ayrıca fiyatlandırılacaktır.
  Kullanıcılar 1 yıl süreyle, satın aldıkları versiyonun güncellemelerinden, telefon/e-mail/uzaktan bağlantı desteğinden ve Destek Paketi Fonksiyonlarından ücretsiz faydalanır.
       
Başa dön      

 

 

 

Download

 

 

  Deneme sürümünde Assist' in ön büro, cari ve stok modülleri görülebilir.

 

Deneme sürümünde database olarak Microsoft Access kullanılmış olup, tam sürümde MS SQL Server kullanılmaktadır.    Programda  tanımlı  olarak  gelen  her  şeyi  kendi  tesisinize  göre  düzenleyip,  programı 20 GÜN BOYUNCA TÜM FONKSİYONLARIYLA KULLANARAK DENEYEBİLİRSİNİZ. Deneme sürümüne GİRECEĞİNİZ TÜM VERİLER tam sürüme aktarılacaktır.

 

Programı indirip kurduktan sonra, "Admin" kullanıcı kodu ve "Admin" şifresiyle giriş yaparak, "Aktivasyon" bölümüne Tesis Kodu' nuzu yazıp, 20 günlük deneme kullanımınızı HEMEN KENDİNİZ başlatabilirsiniz.

 

Kurulum ve kullanım esnasında eğer yardıma ihtiyaç duyarsanız, lütfen 0850 223 0 972 veya 0554 552 7 368 numaralı telefonlarımızı arayın.

 

 

  Tanıtım/Eğitim videolarını izlemek için tıklayın...

 

 

 

 

Assist' i indirmek için TIKLAYIN...
 

 

 

 

Başa dön

 

NOT: Kurulum için Assist.zip dosyasını açıp setup.exe'yi çalıştırın.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
İletişim | © 2006 Akçam Ltd. Şti.
 

Otel, Otomasyon, Otomasyonu, Hotel, Motel, Önbüro, Ön Büro, Yönetim, Yönetimi, Sistem, Sistemi, Assist, 2000, 2006, Otel, Programı, Program, Rezervasyon, Yazılım, Otel Yazılımı, Takip, Takib, Takibi, Akseki, Alanya, Elmalı, Finike, Gazipaşa, Gündoğmuş, İbradı, Kale, Kaş, Kemer, Korkuteli, Kumluca, Manavgat, Serik, Didim, Kuşadası, Nazilli, Ayvalık, Bandırma, Bigadiç, Burhaniye, Dursunbey, Edremit, Erdek, Ayvacık, Bayramiç, Biga, Bozcaada, Çan, Eceabat, Ezine, Gelibolu, Gökçeada, Lapseki, Karacabey, Mudanya, Aliağa, Balçova, Bayındır, Bergama, Beydağ, Bornova, Buca, Çeşme, Çiğli, Dikili, Foça, Gaziemir, Güzelbahçe, Karaburun, Karşıyaka, Kemalpaşa, Kınık, Kiraz, Konak, Menderes, Menemen, Narlıdere, Ödemiş, Seferihisar, Selçuk, Tire, Torbalı, Urla, Bodrum, Dalaman, Datça, Fethiye, Kavaklıdere, Köyceğiz, Marmaris, Milas, Acıgöl, Avanos, Derinkuyu, Gülşehir, Hacıbektaş, Kozaklı, Ürgüp, Çerkezköy, Çorlu, Hayrabolu, Malkara, Marmaraereğlisi, Muratlı, Saray, Şarköy, Altınova, Armutlu, Çınarcık, Çiftlikköy, Termal, Alaplı, Çaycuma, Devrek, Gökçebey, Kdz. Ereğli, Akyurt, Altındağ, Ayaş, Bala, Beypazarı, Camlıdere, Çankaya, Çubuk, Elmadağ, Etimesgut, Evren, Gölbaşı, Güdül, Haymana, Kalecik, Kazan, Keçiören, Kızılcahmam, Mamak, Nallıhan, Polatlı, Sincan, Şereflikoçhisar, Yenimahalle, Adalar, Avcılar, Bağcılar, Bahçelievler, Bakırköy, Bayrampaşa, Beşiktaş, Beykoz, Beyoğlu, Büyükçekmece, Çatalca, Eminönü, Esenler, Eyüp, Fatih, Gaziosmanpaşa, Güngören, Kadıköy, Kağıthane, Kartal, Küçükçekmece, Maltepe, Pendik, Sarıyer, Silivri, Sultanbeyli, Şile, Şişli, Tuzla, Ümraniye, Üsküdar, Zeytinburnu, ADANA, ADIYAMAN, AFYONKARAHİSAR, AĞRI, AMASYA, ANKARA, ANTALYA, ARTVİN, AYDIN, BALIKESİR, BİLECİK, BİNGÖL, BİTLİS, BOLU, BURDUR, BURSA, ÇANAKKALE, ÇANKIRI, ÇORUM, DENİZLİ, DİYARBAKIR, EDİRNE, ELAZIĞ, ERZİNCAN, ERZURUM, ESKİŞEHİR, GAZİANTEP, GİRESUN, GÜMÜŞHANE, HAKKARİ, HATAY, ISPARTA, MERSİN, İSTANBUL, İZMİR, KARS, KASTAMONU, KAYSERİ, KIRKLARELİ, KIRŞEHİR, KOCAELİ, KONYA, KÜTAHYA, MALATYA, MANİSA, KAHRAMANMARAŞ, MARDİN, MUĞLA, MUŞ, NEVŞEHİR, NİĞDE, ORDU, RİZE, SAKARYA, SAMSUN, SİİRT, SİNOP, SİVAS, TEKİRDAĞ, TOKAT, TRABZON, TUNCELİ, ŞANLIURFA, UŞAK, VAN, YOZGAT, ZONGULDAK, AKSARAY, BAYBURT, KARAMAN, KIRIKKALE, BATMAN, ŞIRNAK, BARTIN, ARDAHAN, IĞDIR, YALOVA, KARABÜK, KİLİS, OSMANİYE, DÜZCE